Receptioniste – Bedrijfsondersteuning
“Ik krijg de vrijheid om mijn ‘eigen’ kantoor in te richten en de zaken zo aan te pakken dat deze het beste resultaat opleveren voor mij en het bedrijf.”
Het is nu alweer ruim 18 jaren geleden dat ik bij Schouten begon als telefoniste/receptioniste. Ik ben begonnen in ons oude pand in Blokker, maar ben heel erg tevreden met ons ‘nieuwe’ duurzame pand waar wij nu zitten. Dit is echt een ideale plek waar ik snel mijn plekje heb gevonden.
De sfeer is hier echt gezellig en informeel, het is je en jij. De directie zorgt ervoor om niet alleen jou te leren kennen maar ook jouw partner en jouw kinderen.
Voor mij is het contact hebben met mensen echt een ‘must’, anders zou ik dit werk niet kunnen doen. Deze plek waar iedereen dagelijks langsloopt bevalt mij prima. Er is niets fijner dan je colllega’s met een “Goedemorgen” of “Goedemiddag” te ontvangen.
Het familiegevoel is hier heel groot, we hebben eigenlijk een heel klein personeelsverloop. Ik heb collega’s met pensioen zien gaan en ik heb “jonkies” zien doorgroeien. Iedereen heeft zijn eigen werk maar we doen het echt met elkaar.
Elke dag ga ik nog met veel plezier naar mijn werk en dan is het weer “Goedemorgen”.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer. Het verdelen en verwerken van binnenkomende en uitgaande post. Daarnaast is de afhandeling van vragen en klachten (en zo nodig doorverwijzen naar de juiste personen) belangrijk. Het is een functie met veel plannen en noteren van afspraken en reserveringen.
Neem contact op met:
personeelszaken@schoutentechniek.nl
0229 29 15 00
Wil jij meebouwen aan de toekomst van Schouten Techniek? Bekijk dan al onze vacatures!